返回列表 回復 發帖

http://www.globalflashpacker.com og det er noget at være stolt af

Nike til at ændre en ensartet annonce, der oprevet mine aktivister
vrede miljøforkæmpere indsigelse mod en Nike salgsfremmende annonce for en ny West Virginia University fodbold uniform, den atletiske tøj http://www.globalflashpacker.com gigant sagde torsdag det vil ændre en grafisk afbilder en bjergtop fjernelse mine.
Nike udsendt en erklæring gennem universitetet, gentage, hvad skolen havde sagt tidligere på dagen: Den nye sorte og hvide Pro Combat uniform var designet til ære for arv kul nike sko til kvinder pink minedrift og 29 mænd blev dræbt i april eksplosion på Upper Big Branch minen.
De Bjergbestigere vil bære coalthemed uniform for kun ét spil i denne sæson, den 26 november Backyard Brawl på Pittsburgh. Nike betalte for det nye gear.
Problemet miljøaktivister havde med annoncen var ikke farven på det gear offwhite, der vises belagt med kulstøv, eller nummer 29 på kulsort hjelme. Det er skildringen af ​​en bjergtop fjernelse mine bag billedet af en spiller, komplet med flade, træløse Louis Vuitton Cheap  og der er så mange data om bjergtop, lyden af ​​en eksplosion Louis Vuitton Replica  so obviously impeded by his weight og billedet af faldende rock.
Annoncen syntes at være en stiltiende godkendelse af den kontroversielle form for stribe minedrift, aktivisterne hævdet.
Før Nike bebudede nike freestyle 2012 ville ændre annoncen, opposition var løbet løbsk.
Danny Chiotos of Charleston, ungdom arrangør for Student Environmental Action Coalition, sagde, at WVU fodbold er et samlende kraft for en lille stat, der mangler et Louis Vuitton Replica  according to background information in the article. professionelt team, og for at universitetet tilsyneladende tage en side forstyrrer mennesker.
Jeg er i høj grad morede det og slags forvirret af det, Chiotos sagt. De skal komme op med en bedre annonce, der rent faktisk fremmer WVU fodbold og nike free xt flywire Womens mindet om minearbejdere nike free Cheap Louis Vuitton Belts run womens billig og sikkerhed i minerne.
Ved at afbilde en overflade minen, der også ligner de åbne pit miner i det vestlige stater som Wyoming, også oprindelige annonce savnet et centralt punkt om Upper Big Branch: The Massey Energy Co minen, der eksploderede April 5 var en underjordisk operation.
Grafikken er designet nike free 5,0 womens amazon af Nike og gennemgået af WVU embedsmænd.
Hensigten var for spilleren på banen til at være Nike Free Run 3.0 v4 børn omgivet af kul og ikke som en godkendelse af en hvilken som helst form for minedrift teknologi, WVU atletik sagde i en kortfattet e-mail.
Annoncen kastet både skole og verdens største atletisk sko og tøj maker ind i et af West Virginias mest følelsesladede og politisk splittende spørgsmål. Sen Robert C. Miljøstyrelsen over praksis.
Naoma aktivist Bo Webb krævede øjeblikkelig fjernelse af annoncen og undskyld til de mennesker i de sydlige distrikter, der er blevet såret af bjergtop minedrift.
Jeg er så vred. Det var en optakt til en meget større Appalacherne Rising rally planlagt til 27 September.
Jeg håber, at spillerne forstår, at de bliver brugt, og stiger op. Jeg ville gerne have dem til at sige, 'Jeg har ikke bliver pimped ud af Nike og staten West Virginia og kulindustrien, sagde han, ReplIca LouiS VUitton BolsA  og jeg vil gerne se WVU indrømme, Vi har lavet en stor fejl. '
Webb sagde, at det er muligt at annoncen var designet af en kunstner, der ikke indse konsekvenserne af at bruge strimler minen billedsprog, men han er skeptisk over for Oregonbased Nike.
Måske er de naive, men jeg tvivler på det, sagde han. Jeg tvivler det.
Bjergtop fjernelse sker primært i West Virginia, Virginia, Kentucky og Tennessee. Skovene er Clearcut, sprængstoffer sprænge fra hinanden ridgetops og massive maskiner scoop den udsatte kul fra flere sømme. Resterne efterladt bliver dumpet i dale, der dækker vandløb med det, der kaldes dal fylder.
Kul operatører sige, det er den mest effektive måde at nå frem til nogle reserver, men folk, der bor i nærheden af ​​minerne sige det er alt for ødelæggende, ødelægger deres hjem værdier, deres miljø og deres sundhed.
Industrien, også planlægger nike free trainer 5.0 tb herre løbesko et rally i Washington. Dens 15 september Arrangementet CheAp Louis VuiTton HandBags vil fokusere på, hvad den anser for urimelige regler og behovet for arbejdspladser.
WVU senior Joe Gorman sagde Nike, og skolen skal ære underjordiske minearbejdere uden at forherlige bjergtop fjernelse, der er ødelægger West Virginias nike free run 2 sko salg arv nike free 3,0 v5 2013 og bjergene, der gør os bjergbestigere.
The annoncen siger, Det er bare den måde tingene bliver www.westwindcopters.com gjort i West Virginia, Gorman sagde, men minearbejdere og beboere i de sydlige distrikter har været nike sko til salg for børn kæmper strimmel minedrift og bjergtop fjernelse siden før jeg blev født , og det er noget at være stolt af, også.
返回列表